Gyakran ismételt kérdések

1. Hogyan adhatok le rendelést?
Rendelést a termékek kosárba helyezésével és a megrendelési folyamat követésével tud leadni. Amint kitöltötte a szükséges adatokat és kiválasztotta a fizetési módot, véglegesítheti a rendelését.

2. Milyen fizetési módokat fogadnak el?
Elfogadunk bankkártyás fizetést (Visa, MasterCard) és banki átutalást is. Minden tranzakció biztonságos, titkosított kapcsolatban zajlik.

3. Milyen gyorsan kapom meg a rendelésem?
A szállítás általában 3-5 munkanapot vesz igénybe, de erről részletes információt kap a rendelés visszaigazolásában, illetve nyomon követési számot is küldünk.

4. Hogyan követhetem a rendelésem?
A rendelés visszaigazoló e-mailjében található követési szám segítségével bármikor nyomon követheti a csomagját.

5. Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett?
Igen, 14 napon belül visszaküldheti a terméket, ha nem felel meg az elvárásainak. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a visszaküldési folyamat részleteiről.

6. Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?
Ügyfélszolgálatunk elérhető e-mailben és telefonon hétfőtől péntekig, 9:00-17:00 között. Minden kérdésére igyekszünk gyorsan válaszolni.